!! OMG, he’s naked: Eugen Bauder in ‘Sex, Pity and Loneliness’ !!

German actor and model Eugen Bauder has appeared in big fashion campaigns for brands like GUESS and in ‘Sex, Pity and Loneliness’, which shows him baring all after the NSFW jump!

CLICK TO ENLARGE!

» share:

23 Comments on "OMG, he’s naked: Eugen Bauder in ‘Sex, Pity and Loneliness’"

  1. elsayed ismail | January 23, 2019 at 10:54 am | Reply

    nice butt and sexy gay

  2. He needs to turn around. I can’t see his dick!

  3. he is so hot!!!I want him.

  4. Ugh! To Small

  5. Daniel Lachowski | December 11, 2018 at 9:08 am | Reply

    he looks like a escort in that publicity…well the last pic in the bath is with another men? :O
    snapchat mooi94 btw lol
    i’m cute 🙂

  6. He looks quite cute in most of the pics, but he looks awful in the catwalk one. Love the way his cock jiggles as he’s bending over!

  7. jeffry walkush | December 10, 2018 at 7:21 pm | Reply

    where is the frontal shot? should I be excited by these pics? of course I am! he certainly does have a beautiful ass!

  8. Love when he bends over and u see his balls and cock hanging between his legs. Fucking gorgeous arse.

  9. I’d hit it

  10. *… his Butt… There, fixed your click bait headline for you.

  11. LOL, Rad, I totally agree with you…

  12. Hello-

    are the pic of him lying face down in the shower and fucking a girl
    from the same film?????

  13. He is cute in a think kind of way-can get into that ass of his

  14. Every time I see a body like that, I just want to slap my parents for giving me crappy genetics.

    • Bruce Alexander | December 10, 2018 at 10:32 pm | Reply

      I so TOTALLY agree with you on that. With my genetics, the only way I could get a body like that would be through dark magic. In other words, no chance in hell!!!

    • I know where you are coming from……… sometimes I think I ran over a van full of blind, nuns on the way to deliver food to the orphans, in my past life.
      Body like that is a gift from God!

Leave a comment

Your email address will not be published.

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.